onsdag den 2. september 2015

Nu er vi to!

Søndag aften flyttede Maria ind, så nu skal jeg til at stoppe med at smide mine nøgler og sko rundt omkring i huset.

For mig var det helt rart at have en at lave mad sammen med. Så mandag gik vi tidligt fra arbejde og tog til Valby for at handle, så Maria også fik set bare lidt, de første par dage.

 
 
Aftenens menu bestod af kylling, sød kartoffelmos og grove hvidløgsflutes - Vores lejlighed lugter i skrivende stund (onsdag) stadig lidt af hvidløg.
 
Tirsdag dannede lokalerne på Spejdercenter CPH rammerne for spejdernes workshop; den første af tre. De to andre skal afholdes i næste uge i Kolding og i Aalborg. Maria og jeg brugte det meste af eftermiddagen på at handle og lave sandwich, skære frugt og forberede snacks. Egentlig en god måde for Maria og jeg at lære hinanden lidt bedre at kende, når vi nu stod der og lavede næsten 100 sandwich på samlebånd.


 
Det var en spændende aften med gode oplæg og ikke mindst spændende forslag, til hvordan de fem korps fremadrettet kan samarbejde for eksempel om Ungdomsøen og Spejdernes Lejr 2017.
 
 
I eftermiddag skal jyderne på eventyr i storbyen, ud og finde Eventyrsport, Spejdersport og ikke mindst en selfie stick, så vi kan få nogle lækre billeder på bloggen. Måske vi finder en café på Nørrebro også - vi hører her på kontoret, at det skulle være ret trendy.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar