tirsdag den 22. december 2015

Glædelig jul og godt nytår

I morgen er det juleaften og vi ligger spejderarbejdet på hylden, så godt som vi nu kan, for en stund :-) Vi vil dog gerne lige dele med jer hvad vi skal bruge vores juleferie på:






Nu er jeg gået på juleferie og nøj, hvor har jeg glædet mig. Der er har været fart på her i december, og jeg kan næsten ikke forstå at det allerede er juleaften på torsdag! Jeg skal til min hjemby Ikast og fejre både jul og fødselsdag, med familie og venner. Jeg glæder mig til at se dem alle igen og blive fyldt op med julegodter og andre gode sager. Herefter ser jeg frem til at komme ind i det nye år i godt selskab i Århus. Det bliver forhåbentligt et nyt år med endnu flere gode spejderoplevelser.


Glædelig jul og godt nytår // Maria



For mit vedkommende, er julen næsten lige om hjørnet. Jeg har sidste arbejdsdag den 22 December. Jeg skal holde jul hjemme ved min far og mor i Sønderjylland. Jeg regner med at bruge min ferie på familie hygge, mors gode mad som altid..... og lidt arbejde og en enkelt riffeljagt. Den 26 skal jeg mødes på Houens Odde med Scoop Staben hvor vi skal skal gøre klar til at tage imod deltager på scoop den 27. Jeg ser frem til at lave Scoop, glæder mig til at prøve noget nyt i forbindelse med jul og nytår.

-Pas på Øjne, Øre, fingre og mund, nytår er jo kun en stund, resten af året har du ikke kun brug for håret.

Glædelig jul og godt nytår!

//Harald



Min juleferie starter ud med julefrokost for de ansatte på Houens Odde, hvorefter jeg tager hjem til nogle dage fyldt med hygge i familiens samvær indtil 2. juledag, hvor turen går tilbage til Houens Odde. Her skal jeg fejre nytår i Gilwellhytterne sammen med en masse spejdere, på Scout Scoop. Scout Scoop er en event afholdt af korpset, hvor deltagere fra både ind- og udland samles for at fejre nytår sammen på spejdermanér.
Efter Scout Scoop står den på en lille smule afslapning, inden hverdagen igen står for døren når arbejdet starter op igen efter jul.

// Andreas


Min juleferie starter d. 22, jeg har lige et enkelt møde mandag aften i Odense, inden jeg sætter kursen mod mine forældres hus på Djursland, her skal jeg bruge et par dage på at slappe af. Jeg har ikke fået set min familie mere end et par gange siden jeg startede som GEÅ. Jeg har haft drøn travlt og tiden er bare fløjet afsted! Nytår holder jeg i København med en kammerat, ellers er mine planer bare at få lavet en masse ting til ScoutZoneløbet og andre små ting til arbejdet.

// Katrine


Glædelig jul og godt nytår til jer alle :-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar