tirsdag den 15. december 2015

December på CPH


December måned er over os og julefreden har så småt sneget sig ind på CPH, men også kun næsten. Maria og jeg har travlt med en masse projekter, som skal sættes i gang i det nye år blandt andet ScoutZone-løbet og andre spændende ting.

 
 
Vi har dog ikke mere travlt end at Maria har lavet mig en rigtig fin julekalender, som hænger midt i køkkenet - ja madlavningen kan være en udfordring... det samme gælder tøjvask, nu Maria har brugt de fleste af vores tøjklemmer på min julekalender

Hver dag er der et fint hjerte på snoren, med en lille hilsen, en opgave: for eksempel at lytte til en sang, se en film eller gøre en god gerning. Nogen dage hænge der også små kaffefiltre med chokolade og andre sjove sager.



Jeg har også lavet kalender til Maria, det er bare en adventskalender, indtil nu har der været lidt pynt til hendes værelse, noget håndcreme og en masse snacks :-)
 
 
I weekenden nød vi at kunne holde helt fri, altså sådan helt.
Fredag holdte vi julefrokost med alle de ansatte på spejdercenter CPH, teamet var 50'erne og der blev spillet bowling og var pyntet flot op.
Lørdag var vi ude og gå en tur i Valby parken, som er et af mine yndlingssteder og når man ser billedet er det jo klart hvorfor
 
  

Søndag morgen var det jo tid til at åbne endnu et hjerte
i min dejlige kalender og min plan at komme tidligt til Houens Odde for at mødes med Harald og Andreas, måtte ændres :)


 
  
 
Det viste sig at vi skulle et smut til Nyhavn for at se Lucia optog, i kajak!
De mange kajakker var flot udsmykket og nogle enkelt, som deltog
på paddleboard havde sat lyskæder rundt om sig selv.
 

 
 

I dag er jeg tilbage på kontoret efter en skøn mandag med arbejde på Odden, et sted jeg heller aldrig bliver træt af og det gode selskab fra Harald og Andreas gør det jo kun bedre! Vi manglede dog lidt Maria, som jeg havde efterladt hjemme på CPH, da vi i går aftes var ude og spise sushi.

For Harald var det en helt ny oplevelse, men jeg må sige at have undervurderet hans evner med spisepinde! efter et par forsøg med sushien, gik han over til at spise både tiramisu og ris a la mande med pinde.

 
 
 
 
Det var alt for denne gang, vi er godt og vel halvvejs i vores GEÅ tid og jeg forstår simpelthen ikke hvor tiden er blevet af, men vi har det sjovt :-D !
 
Morgen på Odden
 
 
// Katrine
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar