mandag den 26. oktober 2015

(U)hygge i Tivoli

Onsdag var en dag jeg havde set frem til et stykke tid efterhånden. Maria og jeg, var sammen med to af vores søde projektmedarbjedere Karen og Christina, blevet enige om at tage ind i Tivoli og se hvordan de holder Halloween - de to jyder kunne jo ikke tage derind alene, det kunne være vi ville være blevet væk i storbyen ;-) 
Jeg elsker halloween. Jeg glæder mig som et lille barn hvert år, til græskarskæring og halloween dekorationer. 


Vi mødtes foran Tivoli omkring kl. 17, vi ville gerne se alle lysene og lys må der siges at være meget af! Hvor end man kiggede hen, hang der lyskæder og græskarhoveder. Uden i søen ved piratskibet flød der græskarhoveder rundt. 


Da vi kom ind i Tivoli, var der samlet en del mennesker foran scenen og det gik op for os der ikke var længe til at deres halloween show skulle begynde, så vi satte os til rette og ventede. Showet bød på en masse dans og svingen i lysekronen. 


Resten af aftnen blev brugt på at gå rundt og kigge på lysene, det er noget helt specielt at gå rundt derinde om aftenen og se på det hele, mens man høre folk skrige, grine og små snakke rundt omkring. 
Alt i alt en dejlig aften, med dejligt selskab :-D 
Måske jeg skulle kigge forbi til jul også..

//Katrine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar